onsdag, februar 07, 2007

Siden du allikevel lurer

Nei, skulle du ha sett. Har jeg bare nok annet som må gjøres klarer jeg å skrive noe her og. Jeg droppet til og med forelesningen i dag fordi jeg konkluderte med at jeg overhodet ikke kunne gå i og med at jeg har så skinnsykt mye å gjøre. Så den tiden jeg har spart på ikke å gå på forelesning har jeg brukt på masse fornuftig:

- Dusjet
- Lest dagbladet, vg og aftenposten på nett
- Postet en pakke
- Spist lunsj med Runa, mens vi diskuterte den forferdelige verdenssituasjonen. Den generelle, og noen av menneskene som bidrar til opprettholdelsen av den.
- Skrevet dette

Jeg skulle ønske at det å sette over en klesvask hadde vært et punkt på listen min, det har på en måte vært målet hele formiddagen. Foreløpig har jeg ikke kommet så langt, og det bekymrer meg jo litt, der er nesten så jeg får litt dårlig samvittighet, nesten så jeg lurer litt på når jeg skal gjøre alt jeg må ha gjort innen de neste 24 timene, men så ser jeg på siste punkt på listen min og da tenker jeg at ting ikke er så ille. Tross alt, noe fornuftig har jeg da gjort.

2 kommentarer:

Britt M. sa...

Det er viktig å ikke undervurdere innsatsen som ligger bak pakkeposting! Det er så mange bakenforliggende faktorer å ta hensyn til. Ligger det et pakkepostested på veien? Snør eller regner det? Har jeg alle ingrediensene jeg trenger for å poste pakken; penger, pakke, pakkens innhold, osv.

Syns du har vært flink jeg! :)

Vilde sa...

hehe, du har rett. Takk, nå føles det bra.