fredag, november 17, 2006

Jeg har blitt moden

Siden jeg føler at denne bloggen handler alt for lite om meg selv, tenkte jeg det var på høy tid med et lite innlegg viet bare meg og bursdagen min. Pussig egentlig, den er i dag. I den anledning vil jeg komme med noen visdomsord til meg selv, fra meg selv:

Tenk, for 20 år siden så jeg for første gang dagens lys. Mye har skjedd siden da, og mye skal skje. Hva fremtiden bringer vil tiden vise. Jeg er voksen nå, med ansvar og forpliktelser. Det kan noen ganger være ganske så skremmende, men på samme måte litt fint også. Skremmende og fint på en gang, det er rart ikke sant?

Det er noe å tenke på. Nå må jeg gå og ha veiledning. Jeg vil få fram at det er bursdagen min i dag. Jeg liker at folk er klar over det. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si det til veilederen min, men jeg tenkte noe sånt som: ”apropos den artikkelen til Jon Fosse, Fosse har bursdag i dag. Nei, vent, det var visst meg det.” Så kan vi le litt og det tror jeg blir fint.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med dagen =)

Anonym sa...

Det er bare fordi du er så vakker, smart, talentfull, gavmild, snill, søt, sexy og ikke minst MORSOM at alle vil hete Vilde!!! Men det visste du vel... tenkte bare jeg skulle minne deg på det! Gratulerer med dagen. Hilsen Muffe!

Anonym sa...

Grattis!! Og god helg:)

Leander sa...

Gratulerer med dagen, du jeg ikke kjenner, men som en annen kjenner! :)

Håper du får en ballong og kanskje noe godt å sitte på. Resten er bonus!

Britt M. sa...

Hurra og gratulerer med dagen.
Husk at mange kaker er godt for magen!
:D

Anonym sa...

Du har alltid vært en trendstarter Vilde, men denne navnekurven imponerte meg, det må jeg si.

Vilde sa...

Kris, Anniken og Britt: Takkskaldereha! Jeg skrev jo dette bare for å presse ut gratulasjoner:-)

Muffe: Du ser meg - Vilde, og alle de sjuke tinga som skjer med meg.

Til deg jeg ikke kjenner, men som flere andre kjenner: Takk:) Jeg fikk begge deler, og en masse bonus.

Isak: Jepp. Meg og Pia Haraldsen vettu.

Tine sa...

Grattis med dagen! Shenri kvai leh!

Vilde sa...

Åh, flott å nå ha lært seg. Takk!

Anonym sa...

Søren! Jeg glemte å gratulere deg! *dårlig samvittighet* Unnskyld! Gratulrer med overstått!