tirsdag, august 15, 2006

Bergen, byen i mitt hjerte

Etter ufatelige 48 timer i Bergen har jeg lært mye, bygget fjell med ny livserfaring og kan meddele dette:

  • Bergen er en fin by
  • Bergensere er stort sett fine folk
  • Det regner akkurat så mye som folk skal ha det ti
  • Kaffe i literbegre er slettes meg ingen dårlig ide

Disse observasjoner er vel det viktigste jeg har tatt inn over meg foreløpig. Når det gjelder faglig utbytte har jeg i dette øyeblikk lite å stille opp med, men det er en bekymringsfaktor jeg ikke tar så altfor alvorlig. Dagens velkomsttale fra rektor bar varme løfter om en studietid full av ny kunnskap og et yrende sosialt og oppegående studentnettverk (også kjent som: konsumering av alkohol.)

2 kommentarer:

KjederMegPåJobb sa...

Avholds sa du?

Vilde sa...

når det kommer til temaet alkohol er jeg tidvis lystløgner